بهترین میان وعده کودکان

 

محبوب‌ترین میان وعده‌ برای دانش آموزان کدام است؟

 
 

میان وعده‌ها یکی از مهمترین بخش‌های برنامه غذایی کودکان و به ویژه دانش آموزان در مدرسه است، چرا که با توجه به حجم کوچک معده کودکان لازم است غذای آنها را در میان وعده‌ها ریز کنیم. اگرچه نمی‌توان میان وعده‌ها و تنقلات نامناسب را کاملا از برنامه غذایی کودکان و دانش آموزان حذف کرد، اما لازم است تا حد امکان استفاده از این خوردنی‌ها را کاهش دهیم.

بر این اساس، برخی از والدین میان وعده های متنوعی را برای کودک خود در مدرسه اختصاص می دهند که ممکن است سالم باشند و یا نباشند.

یک متخصص تغذیه گفت: میوه ‌هایی همچون سیب و پرتقال بهترین میان وعده برای دانش آموزان است، چرا که سبب تامین انرژی آنها می شود. 

همچنین از بهترین میان وعده ها برای دانش آموزان می توان به نان و پنیر، گردو، کشمش، انجیر خشک، پسته، بادام و فندوق اشاره کرد.

استفاده از بیسکویت و کیک نباید به صورت مداوم باشد. پفک و چیپس برای دانش آموزان زیان آور بوده و والدین باید از خرید مداوم آن خودداری کنند، چرا که در این تنقلات نمک و چربی موجود است که اصلا میان وعده های خوبی برای بچه ها نیست.

 

میوه  هایی همچون سیب و پرتقال بهترین میان وعده برای دانش آموزان است، چرا که سبب تامین انرژی  آنها می شود. همچنین این میوه ها  دارای کالری بالا بوده و در مدت زمانی که دانش آموز در مدرسه است، بهترین گزینه برای وی محسوب می شود.

       



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ یک شنبه 7 مرداد 1397برچسب:, ] [ 16:30 ] [ احمد صباغی ]
[ ]